Subject: FW: 20250404_EER2525_19-20APR25_KLOOGA_KL
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 10:53:47 +0300

Tere

Palume kooskõlastada NOTAM taotlus.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Sent: Monday, April 7, 2025 8:47 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]>
Cc: AMC <[email-masked]>; Mariliis Õun <[email-masked]>
Subject: RE: 20250404_EER2525_19-20APR25_KLOOGA_KL

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 4, 2025 3:32 PM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Mariliis Õun
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 20250404_EER2525_19-20APR25_KLOOGA_KL

Tere

Palume kooskõlastada NOTAM taotlus.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: KV Jagatud ÕV Airspace < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 4, 2025 2:13 PM
To: David-Andreas Mellov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: KV Jagatud ÕV Airspace < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: 20250404_EER2525_19-20APR25_KLOOGA_KL

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

KL soovib lennutada drooni Kloogal.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatsioonide osakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.